Bakovelo - Reproduction et Diffusion même partielle, interdits
(c)ambohimanoro.populus.ch 2005
vous trouverez dans cette rubrique les évenements récents ou à venir
10/05/2011 Un avis de recherche
Bonsoir,
Compliments pour votre site bien documenté et bien illustré.
Je me permets de vous contacter, car je fais des recherches sur une personne de mon village natal: Magny Danigon dans le département de la Haute Saône.
Cette personne est partie instituteur missionnaire, à Madagascar, pour l'Eglise Anglicane dans les dernieres années du 19 ème siecle, son nom: Jules POCHARD. Il a été sous directeur puis directeur de l'école d'Ambohimanoro.
Sur le Web, j'ai trouvé 3 photos datant des premieres années du 20 ème siecle, il est alors à Antsirabe.
Dans le tome 1 de Prince Albert Rakoto Ratsimamanga écrit par Raymond William Rabemananjara, il est cité à de nombreuses reprises, il est un peu le protecteur du Prince Albert Rakoto alors éléve de l'école d'Ambohimanoro.
Je n'ai pas de dates précises, de photos, je ne sais pas ce qu'il est devenu, il semble avoir terminé sa vie là-bas ou à l'ile Maurice dont il est aussi question sur le site de la mission norvégienne sur lequel, j'ai trouvé les 3 photos indiquées précédemment.
Auriez-vous par hasard des infos, des documents, sauriez-vous qui pourrait m'aider?
Merci d'avance.
Bonne soirée.
02/07/2010 Vaovaoandroany azo avy any amin'Andriamatoa Olivier Rakotoarisoa
May kila ny fiangonana Anglikana Santa Stefana Anatihazo Isotry. Komitim-piangonana ao Mr RASOLOFOMANANA Seth Directeur-n'ny Kolejy St Laurent Ambohimanoro ankehitriny
12/05/2010
b>bientôt la mise à jour de notre site
Réunion des anciens Saint Laurent à complexe Ampefiloha 29 mai à 10h. Changement de directeur du collège le 28/02/2010. Nom de l'association : M2SLA (Maintimolaly sy Sakaizan'ny Saint-Laurent Ambohimanoro)
25/01/2010 nous vous souhaitons bonne année 2010, bonne santé, bonne réussite à vos projets
Un groupe social pour les anciens , amis... du collège Saint Laurent Ambohimanoro est crée sur Facebook.
Bienvenue à Mino Vololomanga Randrianarijaona dans notre site.
Webmaster
11/12/2007
A l'heure de la renovation : Ecole anglicane d'Avaratranjoma
Un pas franchi. L’ « Ecole anglicane de la Sainte Trinité d’Avaratranjoma » à Antananarivo ou Satma en abrégé a procédé à un changement. Sur le plan des infrastructures, elle a renforcé ses équipements et les matériels de classe. La toiture a été réhabilitée. Le bâtiment également. Tous ces travaux ont coûté Ar. 12 millions. La rénovation porte aussi sur la pédagogie. D’après le responsable, l’établissement a élaboré un Plan de développement quinquennal ( 2007 – 2012). « C’est un Plan qui nous permet d’atteindre notre objectif en matière d’autonomie, de mettre notre école aux normes », a- t- il précisé. Hier, les autorités religieuses et les dirigeants de l’école ont inauguré ces nouvelles réalisations. La cérémonie a eu lieu à Avarantranjoma en présence du Mgr Rémi Joseph Rabenirina, évêque du diocèse d’Antananarivo. Créée en 1877, Satma est un établissement confessionnel rattaché à la Paroisse anglicane. Elle a été réhabilitée, pour la première fois, en 1998. Puis en 2007. Sa mission consiste à l’éducation de l’homme et de tout homme. Actuellement, 150 élèves y font leurs études primaires.
Madagascar Tribune du mardi 11 décembre 2007
14/11/07
Bienvenu(e) à Rajobson Sandratana parmi nous
28/09/07
Bienvenu(e) à Mbolamiarintsoa Ramiandrisoa sur le site des anciens Saint Laurent Ambohimanoro.
Bonne visite et bonne continuation
14/09/2007
Bienvenu à Rantoanina Rajo, le 50 ième élève parmi les membres.
Bonne visite Rajo
11 Août 2007
Nodimandry Andriamatoa Gilles RAMIARISON : mpampianatra sy olomanga tao Ambohimanoro.
Miara-miory amin'ny fianakaviana ny mpianatra tranainy sy ankehitriny ary koa ireo mpampianatra rehetra tao Ambohimanoro ary mamangy amin'ny fahoriana sy mankahery ny zanany sy ny fianakaviany.
Marihina manokana fa ny zanany faravavy Faramalala Ramiarison dia anisany nanantontosa ity site ity.
Rencontre Nationale Malgache à Strasbourg week end 4/5/6 juin 2006
Na Zaikabe ny fiangonana Anglikana eto France izay atao any Strasbourg ny 4/5/6/ jona 2006 izao
Ny toerana dia :
Eglise des dominicains
Boulevard de la Victoire
Esplanade
67000 Strasbourg
Tongava maro, ary eo koa mety hahitanao ny namanao taloha sy fahatsiarovana ny sekoly rehefa miangona ny alakamisy maraina ary mety hahazoana ny vaovao ny fianarantsika
Koa manainga antsika rehetra ho tonga amin'ny fotoana io dia ento ny tapaka sy namana sy ny fianakaviana rehetra
Ny fandaharan-potoana dia ho hitanao ao ny serasera : Lien vers http://http://acama.dyndns.org/copy_of_ProgWeekEnd
TWIRLING BATON
Ny zanaka ampielezana Ambohimanoro aty France Océane
Sélectionnée pour 1/8 de Finale de Championnat de France ; 1/4 de finale le 20 mai 2006
Elodie
Sélectionnée pour 1/4 de Finale de Coupe de France le 14 mai 2006
RNS Vichy 2006
Faranirina sy Bako
Faranirina (Toulouse) eo ampierin'asa
Manja ilay vary amin'ny anana sy saosisy, ny vary sy laoka, sambos sns...
Doris Ranaivoson
Stand Bijoux Art Malagasy
VAOVAO RADIO VAZO GASY
26/04/06
Mahaleo à l’Olympia
Quand la légende rencontre le mythe
La pub sera à la mesure de l’événement.
C’est maintenant sûr, le groupe mythique malgache « Mahaleo » fera partie de ces artistes et groupes légendaires qui ont joué dans la salle tout aussi légendaire de l’Olympia, à l’instar des Beatles, Rolling stones, Jimi Hendrix, James Taylor et tant d’autres. Cette représentation qualifiée de «plus grand événement musical malgache jamais organisé en Europe» par Lova Ramisamanana, le producteur exécutif de « Kanto Production » se déroulera le samedi 2 juin 2007, mais d’ores et déjà, les billets seront mis en vente dès le lundi 1er mai 2006, via Internet au site www.mahaleoalolympia.com, ainsi que dans les points de vente habituels dans tout l’Hexagone, les prix étant de 35 euros pour la catégorie 3, 45 euros pour la 2ème catégorie et de 49 euros pour la première catégorie.
Ce concert se démarquera de tous les spectacles des artistes malgaches qui tournent en France, et qui sont surtout réalisés pour la diaspora, en ce sens que des organisateurs envisagent de ratisser auprès d’un public plus large.
Le budget pour réussir ce projet grandiose sera également à la mesure de son ambition car d’après le responsable de Kanto production, il s’élèvera à quelque 1milliard 200 millions de francs malgaches (1.200.000.000 Fmg) et, le plan média des organisateurs ainsi que la campagne publicitaire passeront par des présences marquées sur les chaînes de télévisions de toute la France. Le groupe Mahaleo, de son côté, réalisera un album exprès pour la promotion de cet événement, un album inédit, ont-ils tenu à préciser, ne contenant que des œuvres inédites, comme il se doit.
En fait, ce spectacle aurait dû avoir lieu il y a 5 ans, mais faute de temps et surtout d’expériences, les organisateurs ont préféré ne pas s’y aventurer. Le moment est venu actuellement de faire connaître la légende des Mahaleo à un public autres que le public Malgache, un public qui leur est acquis depuis maintenant 35 ans. Une légende qui vaut celle de l’Olympia, somme toute.
Tribune le 26 avril 2006
25/04/06
FANASANA
La communaute anglicane en France est heureuse de vous
inviter au concert exceptionnel qu'elle organise le 13
Mai a 17 heures au St-Georges anglican church, 7 rue
Auguste Vacquerie Paris 16-eme, avec la participation
d'artistes de talent:
- Mahery Andrianaivoravelona (concertiste)
- Del Rabenja (piano/valiha/guitare)
- New Rabeson Project: Michel Rabeson (piano), Eddy
Rabeson (bass), Alain Rabeson (drums), Stephanie
Lemoine (vocal)
- Rakotomamonjy group: Joel (piano), Ursula et
Jennifer Rakotomamonjy (vocal), Gerard Rakotoarivony
(bass)
pour un melange subtil de style: classique, gospel,
jazz
Places limitees.
Contact: 06-07-48-34-59
PAF: 15 euros
pub en ligne:
[eemfrance.free.fr]
30/03/06
Ajout des liens :
Au zoma
Dans ce site vous pouvez acheter des VCD, DVD, CD Malagasy, des cartouches "Good look"...
Le site http://www.eslaambohimanoro.com est momentannement innaccessible
RNS Vichy 2006
Nous n'avons pas de nouvelles de votre part, nous allons annullé notre rencontre à Vichy. Nous sommes désolés
Rubrique : Twirling bâton
Un nouveau site crée par le webmaster
MERCI
Vous êtes nombreux à s'inscrire et découvrir notre site récemment, nous vous remercions de votre visite et bonnes continuations. Merci
MOT DE LA FIN
Aidons notre école, ne laissons pas dans cet état
25/01/06
L'Express de Madagascar du 25/01/06
Vaovao Equipe de volley AFA "Ambohimanoro Fanantanjatena"
Volley-ball - Coupe de l'océan Indien
Les joueuses d’Ambohimanoro ont du chemin à faire.
Inquiétude pour l'équipe d'Ambohimanoro. L'Afa a succombé lourdement face à l'équipe vice-championne de Vallijee Citizens de Maurice, hier au Palais des Sports de Mahamasina, par 0 set à 3, lors de la 2e journée de la compétition.
Une défaite prévisible puisque les Tananariviennes affichent une qualité physique nettement inférieure à leurs adversaires. Tant au niveau de la taille qu'au niveau de la qualité technique de l'équipe. La bande à Tiana, Stéphanie Petit, Rojelle, Marie-Joyce, Anitchka, Sharima et leurs amies, a bouclé la partie en deux temps trois mouvements sans laisser à Ange, Clarel, Aina, Vola, Rina et Harena de souffler.
La cohésion n'est pas non plus au point pour les joueuses locales. La précision des passes entre les attaquantes et la passeuse Harena n'est pas aussi bien révisée. L'Afa a montré une certaine difficulté depuis le début du match et n'est arrivé à imposer son jeu que dans la dernière manche. Les Malgaches ont réussi ainsi à réduire l'écart à 19 points à 25 contre 17/25 au premier set et 14/25 au cours du 2e set.
On a senti également une pression sur les joueuses alignées sur le terrain. Les protégées de Kersley, coach de l'équipe, n'ont pas joué librement. Cela n'a pourtant pas empêché Clarel et Ange de répliquer de temps à autre aux attaques foudroyantes de Stéphanie et Tiana de Vallijee Citizens.
Par contre, les visiteuses menées par la capitaine Stéphanie Petit ont fait montre d'une très bonne combativité et aisance sur le terrain. Elles ont fait preuve de mobilité. Tout est possible pour les équipes mauriciennes qui ont déjà signé une victoire chacune depuis le début de la compétition. Elle ont déjà un pied dans les phases finales. Il ne leur reste que les dernières rencontres de ce jour pour confirmer leur qualification alors que leurs Malgaches devront encore ramer fort pour arriver à se hisser en demi-finale. Notamment l'Afa qui devra passer vaincre les tenantes du titre de l'AS Ptt de la Réunion, pour espérer une victoire. L'équipe du Stef'Auto, quant à elle, a encore une chance de se racheter de sa défaite de lundi. Rose de Lima et sa bande accueilleront l'équipe de l'ASV Saint-André ce matin. Un match qui marquera cette journée.
- Maminirina Bernard, entraîneur de l'AFA de Madagascar :
«Les joueuses affichent un progrès technique individuel par rapport à l'année 2003. L'équipe n'a pas confiance en elle-même et quelques joueuses laisse encore passer leur trac. L'AFA n'a quand même pas baissé les bras en se donnant à fond malgré le manque de préparation.
La fédération malgache de volley-ball ne ménage pas ses efforts sur le côté organisationnel, le point noir repose sur la communication»
Vero Andrianarisoa
21/01/06
Vita soa aman-tsara ny fihaoanana natao niaraka tamin'ny tale E. Razafindratsima mivady, izay natao tao Paris. Nisy ny tatitra momba ny fianarana Ambohimanoro, ny faniriana... Jereo ao amin'ny takelaka "actualité" ny tohiny
Fisaorana lehibe no atolotra izay tonga nanatrika ary tsy omentsiny izay tsy afaka noho ny antony samihafa
12/01/06
Hisy fihaonana miaraka amin'ny tale Mr E. Razafindratsima ny asabotsy 21 janoary 2006 izao any Paris.
Ho lazaina amin'ny manaraka ny toerana sy ny ora, tongava maro
11/01/2006
31 ième édition de la RNS des Malgaches en Europe aura lieu à Vichy (encore) dans le département Allier (03) les 15,16 et 17 avril 2006 : week end de Pâques.
Pourquoi pas ? Les anciens et des amis du Collège Saint-Laurent Ambohimanoro ne se rencontreraient-ils pas de nouveau ?
Préparer dès maintenant votre emploi du temps : congés, compétitions des enfants (activités extra-scolaires), votre séjour à Vichy : hotel, camping moins cher quand on est nombreux...
Et surtout donner nous votre AVIS pour la réalisation de notre rencontre 2006
L'adresse du site RNS voir la rubrique : RNS Vichy
- Compte bancaire amin'ny anaran'ny :
Ecole Anglicane Saint Laurent
19, Rue Pierre Rapiera, Antananarivo
Compte N° 1.129 911 000 4
BOA Agence B - Antaninarenina Antananarivo
VIDEO ANTANANARIVO
Pour voir la vidéo, cliquer sur play : la flèche noir
01/12/05
Hanao vavaka sy raikitra manokana ny fiangonana EEM Anglikana ao Paris ny alahady izao 04/12/2005, halefa ho an'ny sekoly. Raha afaka dia tongava, ary antsoy ny namana rehetra izay afaka. Afaka manao fotoana rehefa avy eo dia miresaka izay fiaraha-miasa azo atao e.
Ny adiresy dia :
Eglise anglicane Saint George's
7, rue Auguste Vacquerie
75016 Paris (16e arrondissement)
Raha mandeha fiara dia maka ny avenue d'Iéna (anisan'ireo avenue tonga eo amin'ny Arc de triomphe), dia manapaka azy ny rue Auguste Vacquerie.
Raha mandeha tongotra dia ireto no station akaiky : Charles de Gaule Etoile (fa sarotra ihany satria be dia be ny sortie), Kléber ligne n°6, na Georges v ligne n°1
Amin'ny 4 ora hariva no hiantomboka ny fiangonana
Nicolas Razafindratsima
18/11/05
Ny tranobe ao akorahotra no may. Raha tadidintsika dia nafindra vonjimaika tao grande salle ny kilasimandry.
Raha ny hitako androany dia tsy azo ampiasaina intsony ny tranobe ao akorahotra fa may tanteraka hatrany amin'ny poutres (asa na tadidintsika fa 2 étages io trano io) dia mirotsaka ao amin'ny grande salle ny tafo mifanitsy aminy.
rindrina sisa no mijoro
May daholo izany ny dabilio sy ny seza
ny alarobia alina no nirehitra, ny antony mbola tsy fantatra, ny aiana nafoy tsy nisy
Ny dégats izany dia mazava fa rava tanteraka ny trano sy ny fanaka sy ny fitaovana tao
Nafindra eny Ambohimanoro be aloha ny mpianatra izao
Ny kilasimandry moa dia eo ampanaovana azy ka manafo ny trano kilasimandry sy ny tranon'ny Tale ary manamafy ny rindrina
Grâce au partenariat entre l'Etat, l'église et l'école Saint-Laurent Ambohimanoro, son internat récemment incendié se retrouvera bientôt dans un état neuf. “Le début des travaux est prévu dans deux semaines au plus tard avec le financement du CCPREAS”, précise le Premier ministre qui est venu aider cette école hier.
L'incendie survenue le 25 septembre a fait une vingtaine de victimes qui y ont tout perdu.
Le Premier ministre a rappelé, lors de son discours, l'importance du partenariat existant entre l'église et l'Etat. Il a apporté des dons dont 500 kilos de riz et des cuvettes.
“Un établissement de renom comme Saint-Laurent Ambohimanoro ne s'oublie pas vu son ancienneté, le service qu'il offre aux élèves issus des provinces et le nombre de sortants cet école, notamment le Pr Rakoto Ratsimamanga”, a-t-il rappelé.
Le secrétaire général du ministère de l'Education nationale et de la recherche scientifique, venu représenter le ministre, a lui aussi rappelé la place de cet établissement aux yeux des Malgaches.
Pour sa part, le ministère de tutelle a apporté tout le nécessaire pour secourir d'urgence les victimes, notamment 10 matelas, 10 couvertures, des cartons de cahier d'écriture, des cahiers de travaux pratiques, 2 marmites, des savons et d'autres fournitures scolaires.
Ar 170 millions.
Les responsables ont évalué les dégâts de cette incendie à Ar 170 millions. Une grande salle, 2 petites salles et 6 chambres y ont péri dont les locaux du directeur lui-même.
“Les internes de 11 à 18 ans sont transférés d'urgence à la salle de fête de l'établissement”, explique Eugène Razafindratsimba, directeur.
Sa grâce Mgr Rémi Joseph Rabenirina, Évêque anglican de la diocèse d'Antananarivo a souligné que les efforts doivent continuer de la part de chacun.
L'école Saint Laurent Ambohimanoro compte aujourd'hui 300 élèves et 30 enseignants. Elle célébrera en 2006 son 135ème anniversaire.
Le Premier ministre a promis aux élèves d'y revenir. En attendant, il les a encouragés à améliorer leurs résultats.
Fanja Saholiarisoa
La gazette de la grande Ile du 18/10/05
Internat à Ambohimanoro:La réhabilitation dans deux semaines
L’internat Saint-Laurent à Ambohimanoro a été la proie des flammes le 25 septembre dernier. Un court-circuit a été à l’origine du drame. Le dortoir et l’habitation du directeur ont été les plus
endommagés et sont devenus inhabitables. De ce fait, les pensionnaires ont trouvé refuge dans une grande salle du collège. Il faut
dire que la construction est très ancienne. Il est fort probable qu’elle a été bâtie durant la période
coloniale.
Le premier ministre, Jacques Sylla et une délégation du ministère de l’Education nationale et de la Recherche scientifique conduite par le SG Fanantenandrainy s’y sont rendus, hier. Après avoir visité les lieux, ils ont offert 500 kg de riz, 2 marmites, 10 seaux, 10 couvertures, 36 savons, des cuvettes ainsi que des fournitures scolaires.
D’après le chef du gouvernement, les travaux de réhabilitation débuteront dans deux semaines au plus tard, et ce sera la CCPREAS (cellule de coordination des projets de relance économique et d’action sociale) qui s’en chargera. A ce que l’on sache, la perte s’élève à 850 millions de nos francs. En attendant, l’internat compte actuellement 16 pensionnaires, de 11 à 18 ans, originaires de différentes régions. Faut-il mentionner que cet établissement a formé des élites de la nation, entre autres le professeur Rakoto Ratsimamanga, le premier savant malgache.
Mbola R.
08/10/05
Mis à jour des photos dans les rubriques
06/10/05
Taratasy avy amin'ny Talen'ny Sekoly Anglikana St Laurent Ambohimanoro
Ho anareo havana rehetra eto an-toerana sy any am-pita
Mirary soa ho antsika rehetra. Ny tale eto Ambohimanoro no manoratra.
Nahare
ny vaovao mampalahelo isika rehetra dia ny firehetan'ny sekoly tamin'ny
Alahady 25 Septembra 2005 lasa teo, indrindra ny tao amin'ny
kilasimandry
zazavavy Ankorahotra / Anjohy. Hitanareo ireo gazety niseho ny
ampitson'ny
loza (Midi, Les Nouvelles, ets...) sy ny haino aman-jery isan-karazany
(TVM,
MaTv, ets...).
Fantatray ny firaiketam-ponareo amin' ity toera-nanabe sy nitaiza ity.
Ngeza dia ngeza ny filàna entina hanarenana ny toerana, ary efa nanao
filazana any amin'ny Fanjakana, ary ny manampahefana isan-karazany
isika.
Izay rehetra azonareo entina hanampiana, dia ho raisina an -tanandroa,
ary
azo avantana ao amin'ny :
- Compte bancaire amin'ny anaran'ny :
Ecole Anglicane Saint Laurent
19, Rue Pierre Rapiera, Antananarivo
Compte N° 1.129 911 000 4
BOA Agence B - Antaninarenina Antananarivo
Misaotra antsika rehetra, ho tahin'ny Tompo, ary handroso hatrany anie
ny
Sekolintsika.
Ny Tale,
RAZAFINDRATSIMA Eugène
29/09/05
ETAT DES LIEUX DU PENSIONNAT
Tatitra avy amin'ny Ratsifehera Tafika :
"Ny rihana voalohany misy ny kilasamandry dia may
tanetraka sy ny ampahany amin'ny tranon'ny Tale.
May tsy misy azo raisina intsony ny poutres nitana
ny tafo.Ka ny natao aloha ankehitriny dia naverina
notafoina tamin'ireo fanitso efa may ny trano,mba tsy
hidiran'ny erika sy ny rivotra .
Izany hoe tsy misy poutres mitana aza ny fanitso sady
tsy mifantsika,fa natao aron'ny rindrina sy gorondona
sisa tsy may.
Ny kilasimandry dia nafindra vonjimaika ao amin'ny
grande salle aloha amin'izao fotoana.Mazava ho azy fa
tsy maintsy olana madinika eo amin'ny mpianatra
kilasamandry ny fiovana toerana tahaka izao.
Ny olana dia izao izany:raha tsy voatafo ato ato ny
trano dia ho tonga ny fahavaratra ,dia mety hitarika
ny firodanan'ny trano,satria ny trano toy ireny moa
dia tsy ciment fa feta,dia lasa fotaka.
Nihaona tamin'i MR RAJOHNS moa izaho tamin'ny maraina
teo,dia nampitaiko taminy daholo ireo mails voaraiko
taminareo,izay azo lazaina fa fanehoana firaisan-kina
sahady.Ka maneho ny fisaorany izy.Atoa Tale dia tsy
tratrako tao fa mbola nisy dia nataony.
Izaho moa dia miezaka mifandray amin-dry zareo araky
ny vaovao azoko avy aty ,dia ampitaiko na izay avy
aminareo na izay avy aty."
Misaotra Tata
26/09/05 Mdi Madagascar aujourd'hui
MAY. Nirehitra ny kidoro ; may toraka izany koa ny fitaovam-pianarana toy ny kahie ary ny akanjo fitafy. Nisy ankizivavy efatra tao tamin’ny fotoana nisehoan’ny loza, fa afaka nivoaka soa aman-tsara.
Nirehitra ny kilasimandrin-jazavavy tetsy Ambohimanoro
Omaly tokony ho tamin’ny 9 ora maraina no nirehitra ny kilasimandrin-jazavavy ao amin’ny sekoly Saint Laurent etsy Ambohimanoro. Tao amin’ny rihana voalohany no nanomboka ny afo. Raha ny filazan’ireo olona tafaresaka taminay, dia « court-circuit » tao amin’ny rihana voalohany no nahatonga ny loza. May tao ny kidoro, nisy ihany koa ny fitaovam-pianaran’ny mpianatra sy ny akanjo may.
RD
Tamin’ny fotoana nitrangan’ny loza, nisy ankizivavy efatra tao amin’ny kilasimandry ka nahatsikaritra ny iray tamin’izy ireo fa misy zavatra may. Nolazainy ilay namany iray izay mbola natory teo ambony fandriana. Noheveriny fa vazivazy anefa izany. Akory anefa ny hatairany raha nahita setroka nivoaka tamina efitrano iray. Tafavoaka soa aman-tsara izy efa-bava. Tsy nisy noho izany ny aina nafoy na ny naratra.
Tamin’ny 9 ora sy folo tany ho any no tonga teny an-toerana ny mpamonjy trano may. Nidona-tsetroka teny amin’ny manodidina tamin’io fotoana io. Avy hatrany dia nikatroka izy ireo namono ny afo. Ela ela ihany vao maty tanteraka ny afo. Adiny telo tany ho any. Marihina fa niezaka namoaka izay azo navotana ihany ny manodidina sy ireo mpianatra. Nandeha niangona ny ankamaroan’ny mpianatra tamin’ny fotoana nahamay ny trano. Ny andro rahateo alahady maraina. Vetivety dia niverina anefa izy ireo raha vao nahare ny fitrangan-javatra. Tsara ny manamarika fa 16 no isan’ireo ankizivavy kilasimandry ao amin’io toerana io.
26/09/05 l'express de madagascar du 26/09/05
Haintrano - Nirehitra ny sekoly Ambohimanoro
Tsy mitsahatra ny afo ! Nirehitra indray mantsy, omaly maraina, ny sekoly St Laurent eny Ambohimanoro. Sekoly anglikana izay tsy vitan'ny manabe fotsiny ihany koa fa mitaiza ireo mpianatra lavi-podiana manao kilasimandry ihany koa.
Tokony ho tamin'ny 9 ora teo, no niandohan'ny afo. Afo izay nipoitra avy tamin'ny alalan'ny “court-circuit”, raha ny fanazavana azo. Tao amin'ny birao iray tao amin'ny rihana ambony no voalaza fa nisehoany. Nipoitra avy tany ambony tafo tany ny afo ary poa toy izay dia nandrakotra ny efitrano samihafa teo akaikiny.
Efitranon'ny mpianatra fito, no fantatra fa indray kilan'ny afo tamin'izany. May avokoa na ny lamba firakotra, na kidoro na antontan-taratasy samihafa.
Ny fofona maimbo rainkona sy ny fitsetsatsetsan'ny afo tampoka no nanaitra ireo mpianatra ka niantsoany avy hatrany ny mpamonjy voina teny Tsaralàlana.
Soa ihany fa tsy voakasika firy tao an-dakozia izay nisy ireo gazy fandrehitra. Efa nalaky voavonjin'ny fokonolona ihany koa moa ireo, tafavoaka tety ivelany.
Adiny roa sy sasany teo no namonoan'ny mpamono afo ny afo teny an-toerana.
Marihina fa efa mananika ny 140 taona any amin'izao fotoana izao ity sekoly Saint Laurent Ambohimanoro ity. Efa
tranainy ihany ary maro, araka izany, ny olona notefeny sy nanovo fahalalana tao aminy. 20 eo ny mpianatra manao kilasimandry ao amin'izao fotoana izao.
Incendie
Seize jeunes filles délogées, sept chambres inhabitables et des dégâts matériels évalués à des centaines de millions. C'est le bilan de l'incendie qui s'est produit au foyer anglican d'Ambohimanoro, hier vers 9h. Aucune victime n'est heureusement pas à déplorer.
Les internes assistaient au culte dominical quand le feu s'est propagé dans leur dortoir. Le premier étage du bâtiment qui les abrite est totalement endommagé. Leurs effets personnels sont, pour la plupart, irrécupérables faute d'avoir été sauvés à temps. Les sapeurs pompiers ont dû mettre près de deux heures pour maîtriser totalement le feu. Selon eux, l'incendie est dû à un court circuit qui se serait produit dans le couloir du bâtiment.
Ce bâtiment de l'internat d'Ambohimanoro fait partie des patrimoines nationaux. C'est pour cela qu'il a bénéficié d'un financement de l'Etat qui a assuré sa restauration voici trois ans. En principe, il commémorera son 135è anniversaire en 2006.
Stéphane Solofonandrasana
14/09/05
Suite des noms des professeurs Philo et Maths. Et photos du Collège Saint Paul Ambatoharanana. Photos de classe Avaratranjoma
Nouveauté : rubrique "PORTRAITS" concerne les talents des anciens élèves Ambohimanoro.
si vous avez des talents ou des choses à mettre sur notre site, contacter-nous
10/09/2005
Misy vaovao ny rubrique : Dirigeant sy ny professeur
24/08/05
voir rubrique "Actualité" pour voir ambohimanoro d'aujourd'hui : les écoles : ambohimanoro, Ankorahotra, Avaratanjoma, Ambatroharanana,...
Ambatondrakoto dia tsy anisan'ny kolejy Ambohiamnoro intsony fa lasa fiofanana teologie ny fiangonana anglikana
20/08/05
tafaverina soa amnatsara eto France izahay avy nanao vacances 2 mois tany Dago
betsaka ny vaovao avy any : ambohimanoro, Ambatoharanana, Avaratrajoma, collège anglican James seth Tamatave.
nihaona tamin'ni directeur mivady, Mr. Ndriana, Seta, Zozo, Rajohns, Ragermain, mpanao volley AFA nintsana teo amin'ny demi-finale championnat de Mada, mpianatra maromaro
betsaka ny dossiers azo, ny sary, ny vidéo, ny vaovao momban'ny fianarana, ny zavatra ilaina maika hanatsarana ny fianarana, mihena ny mpianatra ao
koa mahareta kely fa eo hampanaovana ireo zavatra ireo eto amin'ity site ity izahay ankehitriny
04/07/05
eto dago ny tenanay, ka betsaka ny vaovao eto antoerana, efa nahita ny M ndriana , seta ny tale ary zozo, naka sary betsaka nalaina sy ny vaovao samy hafa
miehzaka hanao annonce ao radio kidaona maraina miaraka amin'ny Francis turbo izahay, volana juillet na aout mba hihaona izay aty tana, efa betsaka koa ireo mpianatra hitanay aty ka nireska teo, hisy koa ny fiarahana izay tafaraka
samy mifaniry hihoana izay mpinamana aty, mahafinaritra ny vacances, eto natsirabe izahay izao, rehefa avy any vatomandry, niova i tananarivo
Bako
20 /06/2005
Nahafinaritra ny lalao omaly, ny fitsangatsangana, maro ireo tonga ary betsaka ny namana toy ny mpianatra bahut, pata, avaradrova sy ny hafa koa.
samy nilaza ny souvenir kely tao : ny fihaonana ao babys, ny volley, ny manenjika sipa, ny mpampianatra, nisy koa tonga tsy mahafantatra ny ambohimanoro, ka faly miaraka taminay tao
ny sakafo dia nanomboka ny Punch de dzama et zavapisotro isankarazana natao fiarabana sy tonga soa
dia avy samy nilalao, ny hira, barbecue...niaraka tamin'ny maripana 35° à l'ombre
Samy maniry ny hahatsara sy ny fivoarana ny kolejy ny rehetra ary hita fa misy fahavononana izany
Misoatra an'ireo tanora maro tonga tamin'izany ary koa ireo zokijokiny toa tsy nisy firy fa tsy omentsiny fa fête des pères koa io andro io
dia mbola mialantsiny izay tsy tratra antso
Ny sary dia ao aoriana fa ireo izay naka sary koa dia mba manantena ny webmaster mba handefasanareo mba atao ato ny site tsika e dia misaotra mialoha
Ny Webmaster moa izany dia mampafantatrareo fa dia handeha hitsika ny hanao vacances any Madagascar ka hijanona roa volana any ary hitondra voandalana maro ho antsika izay mpianatra izay nandalo tao Kolejy Saint Laurent Ambohimanoro.
Dia mirary tratry ny asaramanitra daholo, ny feti-pirenena 26 juin ary maniry hanao grandes vacances tsara daholo natsika rehetra